Guest t2 Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 försökt registera windows vista http://www.microsoft.com/windowsvista/regi...e/default.mspx# men sidan fungerar inte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bclemon Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Jag ahde problem i 64bit ultimate, 32bit funkar kanon - vad kör du? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest t2 Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Kör Microsoft Windows Vista Home Premium Svensk 64-bit oem build 66600 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bclemon Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 ok, min tanke är att det är 64bitars som strular. Har ingen förklaring, men så har det varit för mej. //flem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest t2 Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 kan det vara en bug som gör att det inte fungerar? har provat länken i firefox 2 med detta resultat: Din begäran kunde inte slutföras just nu. Den version av webbläsare som du använder stöder inte processen för produktregistrering av Windows Vista. Gå till vårt supportcenter för att få hjälp, eller starta om produktregistreringen med Internet Explorer 7 som webbläsare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bclemon Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 yes, det känner jag igen, tyvärr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest t2 Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 ringde microsoft support och sa till dom att sidan inte fungerar supporten kollade upp sidan och hittade att den inte fungerar som den ska så nu är sidan fel anmäld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bclemon Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 vadet nått övergripande eller bara från 64bit os? Vad e deras supportnummer? HAr lite problem med sidebargadgets ibland =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts