betterlead Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Bränna DVD-plattor i Vistas egna program "Windows Bränning" har jag ännu inte lyckats med. Jag Lägger till ett objekt -> klickar på Nästa -> Klar att bränna heter nästa fönster och sedan efter en sekund eller två kommer detta fönster upp: Detta sker varje gång jag försöker och det kvittar vilket format det är på objektet jag försöker bränna. Är det någon annan som har samma problem? Hur skulle man kunna lösa detta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ado Posted March 20, 2007 Share Posted March 20, 2007 har du home premium Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
betterlead Posted April 2, 2007 Author Share Posted April 2, 2007 Yes, Home Premium. Har testat med allt vad format heter. Det jag just nu förstår är att det måste vara codecskonflikter. Jag testade med att göra ett bildspel av jpeggar och det gick bra. Inga filmer går dock att bränna - inte ens sådana jag hämtat på Microsofts hemsidor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dessan Posted April 21, 2007 Share Posted April 21, 2007 Jag försöker bränna en dvd med bilder osv i vistas eget brännarprogram. Har gjort ett bildspel i windows moviemaker sedan skall denna brännas. Det blir en kodning V 1,8 & SEDAN STÅR DET ODEFINIERAT FEL... Komemr inte längre! Har 64 bitars vrsionen , ultimate... Hjälp!!!! /Dessan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts