Gå till innehåll

Uppgradering från Moduslink


eskhult

Recommended Posts

  • Svar 74
  • Skapat
  • Senaste svar

Toppostare i den här tråden

Äntligen verkar min beställning gått igenom i varje fall  :)

"Beställningsstatus  : Beställningen godkänd

Utskeppningsdatum : Okänd. Kontrollera igen om 12 veckor.

Transportör : Standard"

Fick även ett mail, där detta bekräftades, och att det ska komma ett nytt mail när det skeppas.

Bara att vänta igen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.

Har själv beställt två uppgraderingar från Moduslink. Och det är nu över två månader sedan. Har sett när jag går in på Moduslinks sida, att båda mina Vista är ´skickade. Det står: Skickade: "Spring" och Fraktnummer: "Unknown", ringde till Microsoft, som var vänliga nog att koppla mig till Moduslink i Holland, där jag fick tala med en person, på engelska. Jag sa mina licensnummer, han gick och kollade, kom tillbaks och sa att det var packat och låg färdigt för leverans. Skulle få ett mail i denna eller nästa vecka på när dom skickats, och vilket transportsaätt och fraktsedelsnummer. Jag satte förövrigt in pengarna samma dag jag beställde mina Vista. Och pengarna drogs från kontot ett par dagar efteråt. Så nu hoppas jag dom kommer snart. Piraten hälsar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beställde XP OEM licenser från Komplett.se med uppgradering (1st Pro och en MCE) fast sen visade det sig att man inte fick nån uppgradering om man inte köpte dom med en dator. Fast jag fick köpa Vista OEM för uppgradering priset istället (eller mindre tom 50kr/st plus frakt).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Jag fick min skiva från moduslink idag,men det går inte att uppgradera för det är inte samma språkversion.Jag har media center det är i botten en xp pro engelsk,skivan jag fick är svensk.Nu får man väl vänta ett halvår till >:(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...