Guest rebom Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Har problem med Adobe Photoshop CS2 sw när jag öppnar ett nytt fönster så är färgen gul och inte vit och vit färgen finns inte alls färgpaletten ??? hur ska jag fixa det? har ej gjort ändringar i inställningarna.. testat och avinstallera den o installera om den fast det blev samma skit!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Jag kör också med Photoshop CS2 och kan inte påstå att jag har det problemet. Du menar att färgen är gul då du skapar en ny bild? Om du då klickar på bilden med "eyedropper tool" och sedan klickar på färgen, vilken färgkod "#" står det då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rebom Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 jaa precis och koden är FFFFFF och jag tror att det ska vara det eller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 F= Vit och 0=Svart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rebom Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 F= Vit och 0=Svart jopp men f finns inte i min Photoshop ;D ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Lägg in F som vit då Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rebom Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Lägg in F som vit då det går inte har försökt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Jag vet inte riktigt vad ni pratar om men vad står det som "background contents" och "color profile" då du skapar en ny bild? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rebom Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Tack för all hjälp jag fick till det=) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts