ljo002 Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 Nybliven Vista premium ägare som undrar: Onlinematerialet i MCE är ju i princip tomt, varför är det så och hur lägger man till webtv och webradio stationer så att man kan välja dem med fjärren? Online spotlight verkar ju bara vara för MCE 05? Sen vore jag väldigt tacksam för input på mina andra postningar om fjärren som tappar kontakten samt WMP11 som vägrar dela ut min media i nätverket. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 Enligt Microsofts produktchefer dröjer det ett tag innan det fylls på med onlinetjänster i Vista Media Center. Anledningen ska vara att innehållsleverantörerna vill passa på att uppdatera sina tjänster och Vista-anpassa dessa. Personligen tycker jag att det är skandal att det är tomt med tjänster två månader efter lanseringen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dynamo Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 Vet inte om det här är nått som kan passa dig, men jag har det i både datorn med Vista och den med MCE. Funkar fint med AOL! Följ länken nedan http://www.download.com/AOL-Music-on-Deman...tml?tag=lst-0-8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts