Jump to content

Systemåterställning

trekronor

Recommended Posts

Hej, jag har fått ett problem när jag ska göra en återställning. Jag får upp ett meddelande att

systemåterställning inte kunde genomföras och datorns filer och inställningar har inte ändrats.

Information: Ett okänt fel inträffade under system återställningen. Jag har provat flera återst.punkter

men det blir samma meddelande. Finns det någon som kan hjälpa mig vore det toppen.

Det är så att återställningspunkterna är beroende av varandra och har en återställningspunkt blivit korrup av någon anledning så fungerar det inte att återställa till någon återställningspunkt och du måste tyvärr börja om på ny kula genom att inaktivera och sedan aktivera systemåterställning.

Nu fungerar det. Jag gjorde som du sa och inaktiverade och skapade en ny punkt men då fick jag samma meddelande.

Sen gick jag in i recovery manager och gjorde en ny återställning därifrån och då fungerade det igen.

Jag får tacka för hjälpen.

Jag har en fråga till, när jag för över en mapp på nätverket på 7gb så hänger sig datorn efter halva tiden.

Jag kan öppna andra program men inte avsluta överföringen eller stänga av datorn. Har du något svar på

det också så vore jag tacksam.

Nu fungerar det. Jag gjorde som du sa och inaktiverade och skapade en ny punkt men då fick jag samma meddelande.

Sen gick jag in i recovery manager och gjorde en ny återställning därifrån och då fungerade det igen.

Jag får tacka för hjälpen.

Jag har en fråga till, när jag för över en mapp på nätverket på 7gb så hänger sig datorn efter halva tiden.

Jag kan öppna andra program men inte avsluta överföringen eller stänga av datorn. Har du något svar på

det också så vore jag tacksam.

Egentligen ska du skapa en ny fråga om detta men kolla på http://support.microsoft.com/kb/932170/en-us så har du nog en lösning ;)