Byvander Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 ja har ett problem med att logga in... dvs att ja måste trycka på mitt användarnamn för att loggas in... ja har testat med "tweak xp" och ändrat de där.... visst de har funkat 1 gång men sen när man startar upp eller startar om datorn igen så är det samma sak..... sen de med : "control userpasswords2" de begriper jag mig ibte på jag vet att den ena bocken ska bockas i..... sen fattar ja inte vad man ska göra.... nån som kan hjälpa mig???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 Starta "control userpasswords2" och markera det konto du vill ska loggas in med och kryssa sedan ur rutan "Användarnamn och lösenord måste anges...". Klart! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Byvander Posted March 26, 2007 Author Share Posted March 26, 2007 ok.. tack.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts