Jump to content

var kan man ladda ner VISTA - SKIN till xp?

Ado

Recommended Posts

@Up!

Nej tack,när jag skulle installera program så stod det att alla antivirus~ program kommer stängas ner,så jag tryckte för nästa,och sen så kollar jag på min anti virus (Zone Labs),den stängs inte ner,sen POOF och jag får sån ruta att det finns virus,och vad jag vill göra med den,jag tar delet så klart då,och sen så kommer det en felmeddelande på insallationen av VTP att den inte kunde slutföras.

Efter det stängde jag av min anti virus,o startade om installationen sen så gick det normalt,men så fort jag satte på den igen så var det virus i C:/Windows/System32...någon .exe program...

Så nej,jag rekomenderar inte VTP.

Brkie, enligt många andra som använder sig "Windows X" projekt så som Vista Transformation Pack, kan man installera programmet i Felsäkert läge. Har ej själv testat det. Tänk bara på att inte ha en jätteslö dator bara, programmet slösar med minne. En kompis till mig testade det på en fem år gammal dator - och gissa vad? Det tog en kvart för att komma till inloggningsskärmen.

Det var en AMD Athlon 1.1 GHz-processor, 512 MB (hederligt SD DIMM) i minne och 32 MB grafikminne. Inte så värst kul.

Men jag håller ändå med dig Brkie, nej tack till sånt skit.