Belsebub Posted April 8, 2007 Share Posted April 8, 2007 Om jag köper en laptop från dell med vista home prem. kommer jag att få en vistaskiva? Kommer jag då kunna uppgradera min nuvarande stationära dator med den skivan också eller går det bara att ha vista på en dator? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orvaldo Posted April 8, 2007 Share Posted April 8, 2007 Det går bara att ha vista på en dator samtidigt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belsebub Posted April 8, 2007 Author Share Posted April 8, 2007 Ok, det var sniket. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adnerzzon Posted April 8, 2007 Share Posted April 8, 2007 Det kommer säkert finnas en dold partion på datorn som du använder för nyinstallation via ett kommando vid uppstarten av Delldatorn. På min Dell så kan jag vid Start trycka in Ctrl+F11, det leder mig till återställningen av Operativsystemet etc... Om du inte får med några skivor så ring o be att få dem, vilket jag gjorde. Jag hävade att jag sitter ju helt utan backup på Operativsystemet mm. om t.ex HD´n skulle krasha, det kan ju faktiskt hända... Ang. licenser så är det 1 per dator. /Anderzzon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts