Apollon Posted April 8, 2007 Share Posted April 8, 2007 Har försökt använda tre olika USB-minnen och misslyckats med alla. Vista vill ha en drivrutin som den inte hittar och heller inte jag vare sig på tillverkarnas hemsidor eller annorstädes. Någon som hittat en lösning på detta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SurfDiver Posted April 8, 2007 Share Posted April 8, 2007 Har försökt använda tre olika USB-minnen och misslyckats med alla. Vista vill ha en drivrutin som den inte hittar och heller inte jag vare sig på tillverkarnas hemsidor eller annorstädes. Någon som hittat en lösning på detta? Är det så att du har 4GB i RAM eller ett nVIDIA nForce 4 chipset? I vilket fall du har det eller inte tycker jag du ska prova följande uppdatering för Vista: Update for Windows Vista (KB925528) http://www.microsoft.com/downloads/details...;DisplayLang=en Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted April 8, 2007 Share Posted April 8, 2007 Vilken drivrutin frågas det efter? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hammare Posted April 9, 2007 Share Posted April 9, 2007 Tips för alla: Ifall Vista inte vill använda USB-minnet för ReadyBoost (snabba upp datorn) så kan detta funka: http://www.windowsvistamagazine.com/UK/055...r-computer.html Drivrutiner måste man ändå ha rätt utav. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apollon Posted April 9, 2007 Author Share Posted April 9, 2007 Uppdateringen gjorde tyvärr ingen skillnad och det frågas inte efter någon speciell drivrutin, bara efter en drivrutin. Ett av minnena är ett Transcend JF V30 / 2Gb med vilken följer en CD. Men där hittas ingen drivrutin heller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apollon Posted April 9, 2007 Author Share Posted April 9, 2007 Jo, det frågas efter en enhetsdrivrutin, om det gör skillnad för svaret på detta... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted April 9, 2007 Share Posted April 9, 2007 http://www.transcendusa.com/Support/DLCenter/index.asp Kolla där om det är något för dig, det finns software för Vista... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snus71 Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 Jag har exakt samma bekymmer med ett sandisk 2GB minne håller på att bli tokig... har surfat runt en massa men hittar ingen med detta bekymmer... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ado Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 när jag köpte min usb minne stoppade jag bara in den och allt fungerade som det skulle vet nt vf det inte gör hos er ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snus71 Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 Inte mycket till hjälp!! Det inser jag också att hade alla haft problemet så skulle man nog hitta något om det ganska snabbt!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts