Adnerzzon Posted April 10, 2007 Share Posted April 10, 2007 Som bekant så vet ni säkert att Media Center är ett engelsktspråkigt OS med svenskt språkpaket pålaggt. Var i går tvungen att reparera systemet, för jag störde mig på div. felmeddelanden. Men reperationen ställde till det ännu mer. Nu är systemet helt engelskt språkigt. ??? ??? ??? Vid reperationen poppade det upp följande meddelanden. Meddelande 1 ngen.exe - Entry Point Not Found the procedure entry point GetRequestedRuntimeVersion could not be located in the dynamic link library mscoree.dll Meddelande 2 .NET Framework Initialization Error C:WINDOWSMicrosoft.NETFrameworkv2.0.50727mscorwks.dll could not be loaded. Jag Googlar lite efter problemen ovan... /Anderzzon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adnerzzon Posted April 11, 2007 Author Share Posted April 11, 2007 SHIT POMEFRITT Hittar ingen lösning annat än att köra en fullständig ominstallation. *suck* :- /Anderzzon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts