Guest Naturguiden Posted April 10, 2007 Share Posted April 10, 2007 Jag får inte ett fullstort webbläsarfönster när jag öppnar FF , hur åtgärdar jag detta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted April 10, 2007 Share Posted April 10, 2007 Håll ner shift när du stänger, då behåller den storleken. Funkar på alla fönster. Fullskärm Tryck [F11] och sen som ovan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted April 10, 2007 Share Posted April 10, 2007 Funkar inte på FF 2.1 i allafall trycker jag shift så kommer ett googel sökfönster upp Hur skall jag stänga ? genom röda krysset eller via arkiv avsluta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Malou Posted April 10, 2007 Share Posted April 10, 2007 Hej! Har flyttat tråden till forumskategorin Mjukvara där den passar lite bättre MVH/Malou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted April 10, 2007 Share Posted April 10, 2007 Tryck en gång på namnlisten, så inget är aktivt. Och håll nershift och stäng, krysset. --------- Föresten, om det röda krysset. Standard är ett vitt kryss med en röd bakgrund. Och ändå säger alla, de röda krysset. ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted April 10, 2007 Share Posted April 10, 2007 Funkar inte ändå.... Kan inte spara bokmärke heller i FF Något är skit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted April 10, 2007 Share Posted April 10, 2007 Hämta en ny då. Om du vill ha bokmärkena. Spara bookmarks.htm och bookmarks.bak. Dom finns under användarnamnapplication dataMozilla och vidare neråt där. Sen lägg till och ta bort... Och sen släng mappen mozilla i application data. Och sen den i program. GoNatt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts