eskhult Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Hej. Jag har fått ett problem med Outlook Web Access på min dator. När jag ska skicka iväg ett mail så får jag ett felmeddelande i Explorer 7 och så stänger det ner. Grymt irriterande. Det är samma problem på min frus Web Access-konto. Jag tror att det är efter de senaste säkerhetsuppdateringarna som problemet uppstått. Någon som har bot på problemet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GammalGubbe Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Läsa från forum den här skrivning. " Ny Flash kan minska antalet krascher i Internet Explorer 7" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Kan behövas en uppgradering på Exchange-servern som kör Outlook web access, se http://www.idg.se/2.1085/1.99989. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eskhult Posted April 19, 2007 Author Share Posted April 19, 2007 Glömde säga att jag kör XP. Kan jag göra den uppgraderingen i vilket fall? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 Alltså, det är servern som måste uppdateras eftersom outlook web access använder saker som är borttagna i Internet Explorer 7 både på Vista och XP. Om det är din jobbmail så kontakta din datorsupport så kan de säkert hjälpa dig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts