L-L Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 Jag undrar om någon vet hur många gånger man kan radera och återskriva CD- resp. DVD-skivor? Vad händer när det inte går längre, finns det någon exakt gräns? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mussi Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 Brukar väl stå på skivan? har för mig att jag har en DVD+RW skiva på 4000ggr. Det borde vara olika för alla, men detta är även rekomenderade antal, skivan blir mer och mer utsliten för varje gång å svårare å känna igen för läsaren tror jag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
L-L Posted April 19, 2007 Author Share Posted April 19, 2007 Tack för ditt svar. Ok, det verkar inte stå på de jag har. Men oj, 4000 ggr, det var ju extremt mycket. Jag trodde bara man kunde hålla på en handfull gånger, men så vet jag ju inte hur tekniken funkar heller... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts