Gå till innehåll

Musik och Video på samma CD


CGD

Recommended Posts

Jag sitter här med ett ex utav Nero 7 och skulle vilja göra en CD. Om jag sätter in den i en vanlig CD spelare skall musiken spelas och om jag sätter in den i en DVD eller dator så skall jag även komma åt videomaterial.

CD skivor jag köpt har ju ibland denna funktion men går det att bränna en själv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det varett kul problem du har. Jag har inte funderat något över hur det ska gå till, men om du vill berätta lite om vad du ska ha på cd/dvd'n så kanske vi kan komma på en lösning åt dig...och alla andra som vill försöka sig på detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...

Jag har för mig att min dotter köpt vanliga musik CD i affären. De spelades som vanlig musik CD i musik CD spelaren. Men satte man in CD:n i datorn så fanns det då extramaterial tillgängligt. Här är mitt minne lite grumligt men jag har för mig att det här fans en musikvideo.

Det är detta jag skulle vilja göra. En musk CD som beter sig som en vanlig musik CD ända tills du sätter in den i en DVD för då skulle det även finnas en video.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...