Gå till innehåll

trådlös mus


Fil32

Recommended Posts

hej jag har en trådlös mus med batterier... betterierna är bra men dom håller inte särskilt länge utan jag måste byta dom ofta.. när jag stänger av datorn är musen fortfarande på asså batterierna håller i en vecka

tacksam för hjälp:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är en kvalitetsfråga... både när det gäller batterier och mus. Även om man har värstingmusen så är det lite si och så med trådlösa möss och batteritider....

Jag gick tillbaka till optisk mus med sladd efter något år... då slipper man de problemen.

// Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej jag har en trådlös mus med batterier... betterierna är bra men dom håller inte särskilt länge utan jag måste byta dom ofta.. när jag stänger av datorn är musen fortfarande på asså batterierna håller i en vecka

tacksam för hjälp:D

Förnya dig oxh köp en trådlös mus som även har en docknings och laddningsstation som t.ex

Logitech MX Revolution. Man kan även stänga av den på baksidan så suger den inte batterier så mycket.

På musen finns även en batteriindikator etc...

/Anderzzon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mmm... det var just HP vi fick via HemPc... den är tyvärr riktigt kass. Enligt supporten hade dom tagit in ett helt parti extra tangentbord/möss för att kunna byta ut dem efterhand som dom felanmäldes...

Alternativet ovan på Logitech-musen är en av de bättre på marknaden... iaf vad gäller batteritid.

Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...