Gå till innehåll

söker ett speciellt kommando


fotbollsprffset

Recommended Posts

hej på er

jag undrar om det är någon utav er som vet vilket kommando man skriver in under start sen kör. så man bara återställer xp system filerna. jag har råkat plockat väck några viktiga system filer och vill återställa detta utan att behöva lägga om xp på nytt

tacksam för snabbt svar

mvh: tommy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funkar det inte med att göra en vanlig systemåterställning då? ???

Annars har du har ett verktyg för att kontrollera och återställa systemfilerna men jag är osäker på om det fungerar om du har plockat bort dom helt.

Kommandot för att köra systemfilechecker är: sfc /scannow

Du kommer att behöva xp-installationsskivan för detta. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej systemåterställningen fungerar inte. jag har avaktiverat den och tömt mappen sen aktiverat systemåterställningen igen men den funger fortfarnade inte.

jag tog bort filerna dirket.

tack för svaret gepe. jag hoppas detta ska återställa mina system filer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej.

är det nån som har länken till gudien hur man återställer microsoft windows xp pro genom återställnings konsollen? jag kommer bara in i den när jag tycker på R i installations programet för microsoft windows xp pro.

jag är inte van vid att repera en windows xp version via återställnings konsollen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej.

är det nån som har länken till gudien hur man återställer microsoft windows xp pro genom återställnings konsollen? jag kommer bara in i den när jag tycker på R i installations programet för microsoft windows xp pro.

jag är inte van vid att repera en windows xp version via återställnings konsollen.

Är det denna du söker?

http://support.microsoft.com/kb/314058/sv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...