Gå till innehåll

Utgången produktnyckel


Grooge

Recommended Posts

Har fortfarande beta 5744, gjorde en uppgradering av ramminnet efter det säger vista att min produktnyckel är utgången och därmed ogiltig, nyckeln skall väl vara giltig till den sista denna månad? Någon som kan förklara detta för mig, tacksam för hjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom du har en legitim BETA så är det bara att höra av sig Microsoft så hjälper dom dig säkert... du har fått länkar med adresser och telefonnummer när du registrerade dig för RC1 eller RC2...

Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm... ganska taskigt ju... tanken var väl att RC-versionerna skulle gälla t.o.m juni 2007?

Antagligen har dom räknat ut att de flesta RC-testare har införskaffat en licens vid det här laget.

Tråkigt, Microsoft...

M

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Borde inte detta rubriceras som avtalsbrott?

Hur många aktiveringar gjorde du med nyckeln, som nu är ogiltig?

Nycklarna till beta och RC var inte oändliga, utan de gällde för ett visst antal aktiveringar om jag inte minns fel.

Förstår därför inte att det skulle vara avtalsbrott?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skall bara tillägga att jag bestämde mig för att aktivera det begränsade läget vilket ju skall finnas i betan, det ända som hände då var att jag fick en möjlighet att köpa ny nyckel online, när jag sa nej till detta loggades jag ut automatiskt, och får alltså ingen chans att rädda det jag vill ha kvar. Om detta inte är skit av microsoft så vad är det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...