Anders1980 Posted May 8, 2007 Posted May 8, 2007 Jag fick 9 updateringar på mitt windows i dag någon mer som har fått? Quote
Andreas Stenhall Posted May 8, 2007 Posted May 8, 2007 Jodå, det har trillat in en hel del uppdateringar ikväll Quote
hubbe16 Posted May 8, 2007 Posted May 8, 2007 Jag fick 9 updateringar på mitt windows i dag någon mer som har fått? ...fick 10 st Quote
Adnerzzon Posted May 8, 2007 Posted May 8, 2007 Jag fick 9 updateringar på mitt windows i dag någon mer som har fått? ...fick 10 st ...3st Quote
Andreas Stenhall Posted May 9, 2007 Posted May 9, 2007 Ett generellt tips är att se till att köra Microsoft Update istället för Windows Update http://update.microsoft.com/microsoftupdate Quote
peter120 Posted May 10, 2007 Posted May 10, 2007 appropå uppdateringar. Hur kan jag ta bort de uppdateringar jag inte vill ha från listan över tillgängliga. Jag har exempelvis 14 st språkuppdateringar som jag aldrig kommer att installera så det känns lite onödigt att de ska ligga där. Kul förresten med uppdateringarna i mce. Nu väntar jag bara på SF-anytime. Quote
Japanmannen Posted May 10, 2007 Posted May 10, 2007 appropå uppdateringar. Hur kan jag ta bort de uppdateringar jag inte vill ha från listan över tillgängliga. Jag har exempelvis 14 st språkuppdateringar som jag aldrig kommer att installera så det känns lite onödigt att de ska ligga där. Högerklicka på en språkuppdatering. Vad ser du då för alternativ? Quote
peter120 Posted May 10, 2007 Posted May 10, 2007 appropå uppdateringar. Hur kan jag ta bort de uppdateringar jag inte vill ha från listan över tillgängliga. Jag har exempelvis 14 st språkuppdateringar som jag aldrig kommer att installera så det känns lite onödigt att de ska ligga där. Högerklicka på en språkuppdatering. Vad ser du då för alternativ? :-[ hrm.. Leka runt i bios och så kan jag, men högerklicka, det är lite för avancerat. Tack iallafall! Quote
Japanmannen Posted May 10, 2007 Posted May 10, 2007 Leka runt i bios och så kan jag, men högerklicka, det är lite för avancerat. Tack iallafall! Se på min bild, det är inte så avancerat alls. Quote
Recommended Posts