Gå till innehåll

Halva hemsidar i Internet Explorer!


Recommended Posts

Undrar om det finns någon inställning som man kan göra för att få upp full storlek på hemsidor i IE.

Har funkat innan men efter en tid sedan så blir text och sidor så små även med maximerat IE fönster så tar bara sidan upp ca 50% av fönstret i bredd.

Troligen en inställning men jag hittart den inte. Någon som har någon lösning på problemet. Är mycket tacksam på ett svar på  problemet.

//Gabriel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Sepe

Och jag undrar hur man kan öppna sidorna i helsideläge med IE7. 

Nu när jag klickar på nånting så öppnar sig IE-fönstret inte maximalt, utan jag måste alltid klicka på den lilla fyrkanten högst uppe till höger för att sidan ska fylla hela skrivbordet. 

Det är väl fråga om en inställning, men jag kan inte fixa detta problem!

Det är så irriterande att alltid behöva göra extraklick för att sidorna ska täcka hela skrivbordet.....

Please help!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Sepe

Nej, det funkar inte!

Och därför använder jag faktiskt SlimBrowser, vilken fungerar perfekt i alla lägen.

IE7 är lite dum browser då man kan inte möblera om knapparna!

Det är mest min sambo som använder IE7 i sin  dator och hon  klagar på IE7..... 

Fast hon gillar mer o mer SlimBrowser också, där man kan ställa in allting precis som man vill!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Öppna Internet Explorer.

Dra i hörnen tills den täcker hela skrivbordet. Använd inte maximera-knappen.

Håll nere Ctrl-tangenten och klicka samtidigt med musen på Arkiv och Stäng. Använd inte "X" uppe i högra hörnet.

Nu ska Internet Explorer öppna i full storlek.

Om det inte fungerar, använd Shift-tangenten istället för Ctrl.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...