Gå till innehåll

Windows Defender på svenska...........


Ozzyman

Recommended Posts

Varför finns inte Windows Defender x64 ver. på svenska till Windows XP Pro x64 Edition?

Vi som kör XP Pro x64 med svenskt språkpaket är inget prioriterat släkte. Bara att avvakta.

Det kanske blir samma som IE7 och WMP 11, alltså ett language pack.

Trots allt är XP Pro x64 ett i grunden engelskt systemspråk och vi har lagt på ett språkpaket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är programmet bättre för att det är på svenska. Jag har provat det och sämre får man leta efter. Ännu ett skitprogram från Microsoft. Programmet hette ursprungeligen GIANT när Microsoft köpte det och GIANT var ett toppenbra program som låg i toppen när det gällde att hitta skräp på våra datorer.

Sedan köpte som sagt Microsoft programmet  som nu heter Windows Defender och har nu också förstört det totalt.

Det är värdelöst skräp som man kan klara sig utan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Windows Defender blir inte bättre för att det är(kommer) på svenska! Men jag är svensk och föredrar att ha alla mina programm på samma språk!(svenska!) Är det något fel med det? Programmet är inte värdelöst men inte heller bäst!Fungerar bra för mig i min x64 bitars miljö.........

Ozzyman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag menar inte att Windows Defender är sämre för att det är på svenska. Vad jag menade var, att Microsoft förstörde programmet, när dom köpte och gjorde om det.

Jag tycker naturligtvis att alla program, skall så mycket som möjligt vara på svenska.

Däremot vidhåller jag att det finns bättre program och Defender är inte värt namnet ens.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 månader senare...

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...