THE MACHINE Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 Som ämnet säger så går det inte att ladda ner programmet, validationen fungerar men sedan när man klickar på ladda hem så öppnas ett nytt fönster som det står sidan kan ej visas på. jag har inge problem med min internetanslutning som diagnostiken på sidan säger samtidigt så tror den att dns servern kanske inte e tillgänglig , jag e novis på datorer och jag måste tydligen ha programmet för att kunna uppdatera min gps med olika prylar. så all hjälp uppskattas, och om det e någon som kan ladda ner det ifrån sidan åt mig och skicka det över msn så skulle det inte heller skada. Tackar på förhand... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 Det tog två sekunder att ladda ner. Se över dina inställningar, så ska det nog ordna sig. MSN har jag icke. Lycka till! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
THE MACHINE Posted May 31, 2007 Author Share Posted May 31, 2007 Problemet löst! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts