meltZo Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 När man sitter inne i vista kan allting bara fastna , även när man kollar på film på datorn fastnar allt . Funkar inte med ctrl+alt+delete eller någonting. Även kan musen inte fungera 1 på 5 gånger när man startar datorn. Har razer diamondback och kör med senaste drivrutierna. Mina spel fungerar heller inte med vettig upplösning, ett så gammalt spel som Nfs underground 2 laggar nåt enormt på väldigt lite upplösning, gäller dom flesta spelen. Min dator är sprillans ny. Och jag laddar hem dom senaste drivrutinerna från nvdia hela tiden. Varför alla dessa problem ? Extremt tacksam för hjälp ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted June 11, 2007 Share Posted June 11, 2007 Vad gäller Razer-musen så har jag samnma problem, ibland måste jag koppla ur och in musen för att den ska fungera efter omstart. Det är dock samma sak i XP så det är inget specifikt Vista-problem. Vad har du för grafikkort? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meltZo Posted June 14, 2007 Author Share Posted June 14, 2007 Åhtusan , för mig måste jag starta om datorn och sedan fungerar det ett antal gånger.. Jag har NVIDIA GeForce 6100 nForce 405. Vart tror du felet ligger ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts