brainlezz Posted June 27, 2007 Share Posted June 27, 2007 Hej! har några mappar i en map med gamla quake 4 filer på lite över 2gb som inte går att ta bort.. Det står ''Det går inte att ta bort savegames. Åtkomst nekad. Kontrollera att disken inte är full eller skrivskyddad och att filen inte används'' Vet inte hur jag ska få bort det? någon som vet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jock3 Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 Använd dig utav programen Unlocker. Installera sedan, höger klicka på mappen och välj unlocker och markera de filerna du vill ta bort välj sedan "Lås upp eller lås upp alla". Sedan höger klickar du på mappen och välj ta bort. Unlocker finner du på deras hemsidan här under: http://ccollomb.free.fr/unlocker/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brainlezz Posted June 28, 2007 Author Share Posted June 28, 2007 Jag testade unlocker men det hittade inget låshantag.. Funkade inte heller att tabort efter omstart.. vad ska jag göra tro? Föresten då är mappen på 0kb nu så jag antar att filerna i den försvann, så problemet är vell fixat. Tackar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts