THE MACHINE Posted July 8, 2007 Share Posted July 8, 2007 Tänkte att jag skulle kolla vädret till semestern och gick in på smhi´s hemsida och där måsta man ha flash för att få det o fungera, installerar det och ser att det blev installerat men det funkar inte endå, startade om explorer som det stog att man behövde, startade om datan men inget händer, detta händer på alla sidor som kräver flash player installerar det och det blir successfully installed enligt adobe, ursäkta min franska men va fan e fel börjar att ruttna på detta nu? jag har vista home premium och e tacksam för råd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kalle.b Posted July 9, 2007 Share Posted July 9, 2007 Har du testat att använda en annan webbläsare? Som Firefoxurl], testa det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
work Posted July 9, 2007 Share Posted July 9, 2007 När adobe flash player inte fungera så hjälper det inte installera om utan måsta avinstallera först sedan installera igen. Hämta avinstallera http://kb.adobe.com/selfservice/viewConten...rnalId=tn_14157 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greyhound Posted July 9, 2007 Share Posted July 9, 2007 Jag hade ett problem med Flash. på youtube funka det att kolla på filmer men inte på en annan liknande sida. Jag löste det med att aktivera Användarkontokontroll (UAC), om den är inaktiverad så installeras inte flash player korrekt även om det står att den gjort det, så har du inaktiverat den så aktivera starta om och installera flash. behöver inte ens avinstallera den du kört i innan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
THE MACHINE Posted July 9, 2007 Author Share Posted July 9, 2007 Hallå min uac är aktiverad så det var inte det men testade att avinstallera flash och installera det igen och nu fungerar det. ;D ;D tack för svaren och WORK tack för det goda rådet ;D ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lodisen Posted July 24, 2007 Share Posted July 24, 2007 det funkar nu oxå för maj thx dude Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts