Gå till innehåll

detta med windows xp alla automatiska uppdateringar


Fanny

Recommended Posts

Hej på er igen !  ;D

jag undrar om jag verkligen behöver alla dessa automatiska (har ställt in på det)

uppdateringar för windows xp ?  ???

det blir ganska många uppdateringar som man ska uppdatera.  :-

så har funderat på om alla dessa behövs att uppdatera ?  ???

är ej så kunnig på detta område !  :-[ :D

som nu sist så fick jag ju problem med min fönster text,den blir mini text så fort jag

uppdaterar de första uppdateringarna man får efter att jag har gjort en ominstallation.  :(

min normal stora fönster text försvinner helt & har sedan stort problem att få någolunda

läsbar text igen. fick aldrig tillbaks den rätta storleken. utan en text som är lite för stor,men

hellre den än en text som är mini liten som är svårläst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svaret är tveklöst JA.

Så länge det finns mindre nogräknade användare som på ett eller annat sätt försöker knäcka Windows för egen vinning (phising, virus, trojaner m m) så bör du installera alla säkerhetsuppdateringar som Microsoft ger ut. D v s "Snabb installation" i Windows Update

Tillvalsuppdateringar som inte är säkerhetsrelaterade är det dock upp till var och en att installera om man anser sig behöva det eller ej. D v s "Anpassad Installation" i Windows Update

Nu talas det ju om att ServicePack 3 (SP3) skall komma ut för Windows XP, men när, det råder det delade meningar om.

Tyvärr så är det lika mödosamt för alla att uppdatera sina datorer och det får vi leva med tills SP3 släpps.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...