fredde Posted July 24, 2007 Share Posted July 24, 2007 Hej! Får ett felmedelande när jag startar winxppro som heter "Fel i konfigurationen", någon som har en aning om hur man blir av med detta? Mobilen som används till programmet är en Z530i. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir_N Posted July 24, 2007 Share Posted July 24, 2007 Hej!Får ett felmedelande när jag startar winxppro som heter "Fel i konfigurationen", någon som har en aning om hur man blir av med detta? Mobilen som används till programmet är en Z530i. Jag har ingen idé om vad som ditt felmeddelande beror på, ev. kan du hitta info på SonyEricsson support. MyPhoneExplorer är ett mycket bättre program än "Sony Ericcson Pc suite". Med det kan du läsa SMS och svara på dem, se mail mm, editera kalendern, lägga in födelsedagar mm. Freeware dessutom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredde Posted July 25, 2007 Author Share Posted July 25, 2007 Ja, bra tips man kanske ska skippa "Sony Ericson Pc suite" använda "MyPhoneExplorer" istället, jag ska i alla fall prova det. Fungerat det till andra telefoner än "Sony Ericsson"? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir_N Posted July 25, 2007 Share Posted July 25, 2007 Under Downloadfliken står det: "MyPhoneExplorer is designed for SonyEricsson K700,K750,K800 - but it works with every SonyEricsson-phone exept the symbian-based phones (P-series, M600, W950)". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredde Posted July 26, 2007 Author Share Posted July 26, 2007 Ok, tack för tipset Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts