smari57 Posted July 28, 2007 Share Posted July 28, 2007 Hej Jag vill spara mina e-mail Jag vill flytta de till en annan hårdisk. Det är inte addressboken jag prata om är det någon som vet var jag kan hitta mina e-mail som ligger i inkorgen i Outlook tacksam för all hjälp ha en bra dag smari57 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted July 28, 2007 Share Posted July 28, 2007 Hej De ligger inbakade i din .pst fil. Om du vill ha backup på dem så är det bara att klicka på Arkiv -> Arkivera och följa anvisningarna. Det finns även ett tillägg på microsoft som utökar dina möjligheter att göra specialbackupper. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adnerzzon Posted July 28, 2007 Share Posted July 28, 2007 Hej Jag vill spara mina e-mail Jag vill flytta de till en annan hårdisk. Det är inte addressboken jag prata om är det någon som vet var jag kan hitta mina e-mail som ligger i inkorgen i Outlook tacksam för all hjälp ha en bra dag smari57 När jag sparar viktiga e-mail´s så gör jag följande. 1. Jag börjar med att öppna utforskaren och skapar en mapp via utforskaren på min externa hårddisk. 2. Sedan öppnar jag Outlook, markerar alla viktiga mail jag vill spara. 3. Klickar och håller inne högra knappen på musen, sedan drar jag filerna till den plats på den externa hårddisken som jag skapade i steg 1. /Anderzzon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts