Ozzyman Posted July 28, 2007 Share Posted July 28, 2007 Hej!Finns det några mer,fler dreamscene att "ladda" ner till Vista?Tack på förhand! Mvh.Ozzyman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Up2 Posted July 31, 2007 Share Posted July 31, 2007 Gå in på Microsoft Silverlights webbplats och hämta ett klipp. Du vet väl att du kan använda egna videoklipp i wmv- och avi-format? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ozzyman Posted August 8, 2007 Author Share Posted August 8, 2007 Tack Up2 för ditt svar! Mvh.Ozzyman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pTr Posted September 26, 2007 Share Posted September 26, 2007 Vad är Microsoft Silverlights för något. Hittar ingen webbplats ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted September 26, 2007 Share Posted September 26, 2007 Vad är Microsoft Silverlights för något. Hittar ingen webbplats ??? http://windowsvistablog.com/blogs/windowse...or-desktop.aspx En av de sämre... Novells GPL patent gör ju det här värdelöst för MS... men man är så fräck så man bundlar det till Ultimate.. bara att köra med xwinwrap på en Linuxburk... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted September 26, 2007 Share Posted September 26, 2007 Nu har det släppts 3 nya DreamScenes på Windows Update Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ozzyman Posted September 26, 2007 Author Share Posted September 26, 2007 Jag har sett det!Laddat hem dessa "nya" dreamscenes............. Tack ändå Stenis! Mvh.Ozzyman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest NordicVision Posted September 27, 2007 Share Posted September 27, 2007 Hej!Finns det några mer,fler dreamscene att "ladda" ner till Vista?Tack på förhand! Mvh.Ozzyman Finns massvis Kolla här --> http://dream.wincustomize.com EDIT: så fick jag sammalagt sju stycken dreams från microsoftupdate vill jag minnas på tjejens dator. På två updates efter huvudupdaten[Dreamscene som innehöll en]. Sitter på min egna Äggspeburk nu så jag kan inte kontrolllova detta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted September 27, 2007 Share Posted September 27, 2007 Humera åtta stycken (tre nya)... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Illsley Posted September 30, 2007 Share Posted September 30, 2007 Finns massvisKolla här --> http://dream.wincustomize.com EDIT: så fick jag sammalagt sju stycken dreams från microsoftupdate vill jag minnas på tjejens dator. På två updates efter huvudupdaten[Dreamscene som innehöll en]. Sitter på min egna Äggspeburk nu så jag kan inte kontrolllova detta. Hmm filformatet är .Dream, man behöver ett prog för att DreamScene ska läsa dessa? Kunde de inte bara gjort dem i mpg eller wmv... (de är inte bara omdöpta).. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts