knaZur Posted July 29, 2007 Share Posted July 29, 2007 Hej! Av någon anledning så kan jag inte längre se eller läsa meddelanden skickade som html-mail. Vanliga mail går bra. Men så fort någon skickar ett html-mail så blir det bara tomt. Hur löser jag detta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted July 29, 2007 Share Posted July 29, 2007 Windows Mail -> Verktyg -> Alternativ -> Läsa. Är "Läs alla meddelanden i klartext" ibockad? I så fall bocka ur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
knaZur Posted July 29, 2007 Author Share Posted July 29, 2007 Den är inte ibockad. Fungerar ändå inte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
knaZur Posted July 29, 2007 Author Share Posted July 29, 2007 Det fungerar utmärkt att titta på gamla html-mail Men nya fungerar ej. Kanske värt att påpeka! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
knaZur Posted July 30, 2007 Author Share Posted July 30, 2007 Jag provade att mixtra lite i mitt antivirusprogram. Och jag fick till det. Det enda jag såg i mina mail var nämligen AVG's "certificate" på att mailet var virusfritt. Så när jag ändrade inställningarna så att den inte lägger till denna textbit så funkar det som det ska igen. Dock så är dom mail som jag fick under en viss tid förstörda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts