Pilgrim Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 Kan inte Stenis göra en guide om hur man gör egna addons till vista skivan. Jag söker på nätet och svälter utan att komma vidare Skulle vara djupt tacksam för det Pilgrim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 Vad menar du med egna addons? Har du läst guiden där du integrerar uppdateringar och drivrutiner? Vad mer vill du kunna göra? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilgrim Posted August 2, 2007 Author Share Posted August 2, 2007 Jag vill kunna skapa en skiva innehållande mina favoritprogram, som till exempel när man köper en ny dator och får en backupskiva med den Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 Ok, då förstår jag vad du menar En negativ sak med det är att "bäst-före-datumet" går ut ganska snabbt. Om du gör en DVD med Vista + alla program du använder idag så är alla program antagligen inaktuella då du installerar om din dator veckor/månader/år senare. Ingenting är dock omöjligt och givetvis kan man lösa även detta! Ska se om jag kan sno ihop något om detta inom den närmsta tiden. Håll utkik! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olivermannen Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 Det är sådant här som kallas direktkontakt med folket Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilgrim Posted August 3, 2007 Author Share Posted August 3, 2007 Självklart har du rätt, Men jag tänkte att det ändå sparar lite tid vid ominstalleringar ... Din välvilja och din hjälpsamhet är i högsta grad IMPONERANDE. Tackar på förhand Pilgrim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RipTheJacker Posted August 3, 2007 Share Posted August 3, 2007 Grymt, det söker jag med efter faktiskt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnada Posted August 3, 2007 Share Posted August 3, 2007 använd vlite och leta efter addons i deras forum http://www.vlite.net/ http://www.msfn.org/board/index.php?showforum=153 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilgrim Posted August 14, 2007 Author Share Posted August 14, 2007 Vill inte stressa men hoppas bara att det inte dröjer jätte länge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 14, 2007 Share Posted August 14, 2007 Vill inte stressa men hoppas bara att det inte dröjer jätte länge Har faktiskt börjat och kan väl säga att jag kommit mer än halvvägs... hav tålamod Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilgrim Posted August 14, 2007 Author Share Posted August 14, 2007 Du är en klippa! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aerocool Posted August 17, 2007 Share Posted August 17, 2007 Vill inte stressa men hoppas bara att det inte dröjer jätte länge Har faktiskt börjat och kan väl säga att jag kommit mer än halvvägs... hav tålamod Längtar ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilgrim Posted August 30, 2007 Author Share Posted August 30, 2007 Me 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts