vajlent Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 Jag har en del program som jag inte längre använder och vill avinstallera. Men det går inte?! Via lägg till/ta bort program så poppar det bara upp att det fattas filer som ska hjälpa till med avinstalleringen. Försöker jag via programmets egna unwise eller uninstall händer samma sak. Finns det andra sätt/program man kan få bort dom med??? Ligger ju bara och tar massa plats på disken... > Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 3, 2007 Share Posted August 3, 2007 Vad får du för felmeddelande? Kan du nämna några program som inte går att avinstallera? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vajlent Posted August 3, 2007 Author Share Posted August 3, 2007 Mestadels "apple" program! Har haft; -Quicktime -iTunes installerade. Det som bla inte går att ta bort är; -Apple Mobile Device Support. Och sedan nått skit som heter "bonjour" av nått slag... Windows Defender reagerar eller har reagerat många ggr på just detta.?! Det poppar upp att jag inte har behörighet, vilket jag visst har. Sedan något om en "msi" fil eller nått. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 3, 2007 Share Posted August 3, 2007 Testa att starta om i felsäkert läge och avisntallera programmen där. Det skulle också underlätta om du kunde ge ett exakt felmeddelande, speciellt det där med "msi", då kan jag söka lite mer detaljerat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vajlent Posted August 3, 2007 Author Share Posted August 3, 2007 Tror jag fick bort det mesta av detta där "apple" ;D Rena rama skiten om jag får säga det Tror jag kanske har ett fullsketet register, inget bra register program att rekommendera när vi ändå är i farten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rammstein_1991_ Posted August 4, 2007 Share Posted August 4, 2007 Ett bra gratisprogram är CCleaner: http://www.ccleaner.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vajlent Posted August 12, 2007 Author Share Posted August 12, 2007 Varför försvinner inte antivirus programmet + tillhörande brandvägg från säkerhetscentret efter avinstallationen? Om jag inte minns fel så fanns det nått man kunde göra på XP för att få bort dom, men vet inte hur det är på Vista?! Hjälp tack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts