foppa88 Posted August 3, 2007 Share Posted August 3, 2007 Tja. Jag använder en tv för att kolla på filmer som jag har på datorn. Allt har funkat hur bra som helst fram tills dess att jag ominstallerade XP(pro) för 1 vecka sen. Jag har ett radeon 9600 grafikkort och kopplar datorn till tv:n via en S-video kabel... jag får fortfarande bild på den sekundära men den är jätte mörk, färgerna är helt fel. Jag har försökt att ändra på inställningar men det hjälper inte. Vad kan felet vara ? Tack för hjälpen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted August 3, 2007 Share Posted August 3, 2007 Har du glömt drivern, kanske? Du har en cd till de kortet? Eller hämta nytt här. http://ati.amd.com/support/drivers/xp/radeonx-xp.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foppa88 Posted August 4, 2007 Author Share Posted August 4, 2007 Jag försökte med din idé landsfiskalen, men det funkar fortfarande inte.. när jag skulle installera stod det att det inte gick pga framworks version eller network version eller nåt.. var tvunget att var 2.0 eller högre.. Vad är det ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted August 4, 2007 Share Posted August 4, 2007 Net framework. Finns på windowsuppdate. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts