Guest Naturguiden Posted August 6, 2007 Share Posted August 6, 2007 Hej Undrar om Microsoft Windows Vista Business är något att ha, det finns i ett tänkbart datorköp.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_Script Posted August 6, 2007 Share Posted August 6, 2007 vf inte vista home premium ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted August 6, 2007 Share Posted August 6, 2007 Det var det förinstallerat, så varför byta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.LeNo Posted August 6, 2007 Share Posted August 6, 2007 Jag kör med Buisness i min ena dator och har inga problem med den. Har i och för sig inte set och provat någon av dom andra. Det sägs väl att Buisness i första hand är för företagsdatorer men som sagt, jag tycker det är helt okej... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted August 6, 2007 Share Posted August 6, 2007 Business saknar följande: Windows Media Center Kan ej skapa DVD-skivor i Windows DVD Maker Kan ej skapa filmer i HD-kvalitet med Movie Maker BitLocker? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 7, 2007 Share Posted August 7, 2007 Ja förutom att det saknas en del funktioner jämfört med Homeoch Utlimate så är Business i grund och botten precis lika bra som alla andra Vista-versioner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts