Fanny Posted August 10, 2007 Share Posted August 10, 2007 jag är lite förvirrad över de olika msn messenger som finns att ladda ner som tex messenger 7.0, messenger 7.5,messenger 5.1 mfl. :- men vem är den senaste & den bästa av alla dessa ? (jag har window xp) kan någon hjälpa mig med detta ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis86 Posted August 10, 2007 Share Posted August 10, 2007 Den senaste stabila är Windows Live Messengar 8.1.0178.0 och laddas hem här: http://get.live.com/messenger/features Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Posted August 10, 2007 Share Posted August 10, 2007 Och om du inte redan visste det så är Windows Live Messenger samma sak som MSN Messenger, det bytte namn för något år sedan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fanny Posted August 11, 2007 Author Share Posted August 11, 2007 är det någon skillnad på dessa om jag har mesenger 7.5 & windows live messenger ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
__087 Posted August 11, 2007 Share Posted August 11, 2007 den nyaste messenger som finns som full versoin är Windows Live Messenger 8.1, vilket som är bäst är väl ändå vilken man själv tycker bäst om själv gillar ja nyaste ;D M.V.H // __087 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fanny Posted August 12, 2007 Author Share Posted August 12, 2007 jag provade nu att ladda ner den nyaste men vet ej vad den heter om det är den som du har 8.1 ? det stod inget alls. men man fick 30 stycken nya uttrycknings iconer med denna messenger stod att det var den nyaste. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts