Gå till innehåll

Om (Datorn vaknar av sig självt - Del 1)


Recommended Posts

Kunde inte låta bli att svara på detta.  ;D

Det har "spökat" här också. Pinnacle-tv går igång av sig självt ibland. Men så kom ja på att signalerna från min gamla stereo-fjärr påverkade. Så nu har ja lagt undan den och tänkte att de problemet var ur värden. Men så lätt va de inte, den gick igång själv igen senast för ett par dagar sen.  ;D

Och dvd:n, som inte har med datorn o göra, har gått igång av sig självt flera ggr, senast nu för några timmar sen.  :o

Det spökar.  ;D  Eller nån granne med fjärr?  ;D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stalltips....  burken vill kanske tjattra med "Mum"   ;D

Måste vara något sådant :)

Borde väl synas i loggen... vad jag kommer ihåg så var ju rubbet med i admin loggen plus

lite knep o knåp för att filtrera.

Sen med en riktig brandvägg så syns ju ev "Mum" pladder direkt... ;)  (eller om man är självplågare och

kör med Vistas hopkok till brandvägg med egna regler så borde det synas)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Gurkjuice

Själv har jag lite udda problem som ja hållt undan för ja trot de var för "avancerat" för att ta upp här, men min dator stänger inte av sig när jag vill det i Vista..

Detta händer ibland, okej ganska ofta; när ja stänger av från Vista så stängs Vista av men datorn försätter sig i nån koma :) Fläktarna snurrar och skärmen säger nått i stil med "Input signal out of bouds"(har glömt), allt slutar med att ja får göra Norrmannen...

Datorn stängs av ordentligt i alla andra OS och jag har inte fipplat med BIOS eller liknande, jag är även en sån person som installerar om mitt OS typ när min papperskorg behöver tömmas så jag har alltid "ren" installation till hands...

Någon som törs hjälpa mig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...