Fanny Posted August 17, 2007 Share Posted August 17, 2007 jag vill varna er för adobe flash player 7.069.0 & tidigare adobe flash player 8.0.34.0 & tidigare adobe flash player 9.0.45.0 & tidigare hittade denna sida om just adobe flash player ! en säkerhetsbrist har upptäckts i adobe flash player här kan ni läsa om detta www.pts.se/internetsakerhet/Nyheter/nyhet.asp?ItemId=364 · men här tror jag att det är en säker adobe flash player den heter så här : adobe flash player 9.0.47.0 www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash&P5_Language=E... · men behöver man verkligen adobe flash player ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Malou Posted August 17, 2007 Share Posted August 17, 2007 Hej Fanny! Man skall alltid uppgradera/uppdatera sina programvaror så gäller även Adobe flash player detta för att täppa igen alla förekommande säkerhetshål m.m.. Har som jag alltid brukar skrivit ett inlägg ang då även detta program som du hittar på nedanstående sida hur du går tillväga gällande avinstallation samt installation: Avinstallation/Installation av Macromedia Flash Player http://www.alltomxp.se/forum/index.php?topic=7075.0 MVH/Malou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted August 17, 2007 Share Posted August 17, 2007 A, den måste man ha. 8) För att se en del filmklipp, bilder och sånt som finns på sidorna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fanny Posted August 17, 2007 Author Share Posted August 17, 2007 okej då vet jag det landfiskalen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts