Manneman Posted August 18, 2007 Share Posted August 18, 2007 Jag är säkert inte den ende som upplevt att gadgetarna på Sidopanelen flyttar plats vid omstart/uppstart. Detta inträffar speciellt om man installerat något nytt program eller liknande. Problemet tas upp på MS Knowledgebase: http://support.microsoft.com/kb/930277/en-us Nu till den geniala lösningen som Microsoft verkligen jobbat hårt på: "För att komma förbi detta problem, dra varje gadget till den position du önskar. Om den inte längre syns, starta om datorn." Visst är det en bra lösning Microsoft har kommit fram till?... hehe, jag tror jag garvar ihjäl mig... ;D Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 18, 2007 Share Posted August 18, 2007 Hahaha, minst sagt pinsamt! Det är väl enklare att skriva så än att fixa själva problemet... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts