Jump to content

Urklippshanteraren eller vad den nu heter. Akut!

Guest Malou

Recommended Posts

Hej!

Satt  och skrev ett jättelångt inlägg på ett annat forum och under tiden så loggades jag ut (vad annars) och naturligtvis så kopierade jag inte det jag skrev innan jag skulle posta  >:(

Nu undrar jag var hittar jag denna urklipphanteraren i Win XP så jag kan återfå det jag har skrivit utan att behöva börja om igen?

Eller det kanske inte finns någon sådan i Win XP (hittar ingen i alla fall)?

MVH/Malou

Hej Landsfiskalen och tack för hjälpen. Men tyvärr allt gick förlorat så jag får börja om från början igen med att skriva det jättegigantiska inlägget. Men då den här gången i world och därefter posta det  ::)

C:WindowsSystem32clipbrd.exe

MVH/Malou

De hade inte hjälpt med den ändå, tyvärr.  :(

Men ibland går det att gå bakåt med webbläsaren och kopiera. Funkar här på alltomxp iallafall.  ;)

Jag märkte detta att det inte hjälpte.

Jo jag vet att backa bakåt hjälper på de flesta forum m.m. Men tyvärr så fungerade inte detta med att backa på det forumet som jag skulle posta (försökte med detta).

Så det är bara att bita i det sura äpplet och göra som jag skrev här ovan. Skriva inlägget i world eller något och därefter lägga in det där det skulle ha varit.

Men tack ändå  ;)

MVH/Malou