Flax Posted August 19, 2007 Share Posted August 19, 2007 Hej. Är det någon mer som har haft samma problem när man flyttar filer som mp3 från den interna hårdisken till en extern hårddisk så hänger sig vista så man blir tvungen att stänga av datorn på knappen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 19, 2007 Share Posted August 19, 2007 Jag förutsätter att den externa hårddisken är inkopplad via USB? Isåfall tycker jag att du ska ringa Microsoft support och säga att du behöver samlingsuppdateringen för USB-buggar, http://support.microsoft.com/kb/936003. Uppdateringen är gratis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flax Posted August 19, 2007 Author Share Posted August 19, 2007 Hej. Ja den är kopplad via usb jag ska ringa till Microsoft få uppdateringen. Tack Stenis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 19, 2007 Share Posted August 19, 2007 Lycka till! Återkom om problemet kvarstår. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts