Gå till innehåll

[LÖST] Stylesheet-problem i Firefox


__087

Recommended Posts

Hej. Jag har nu under 5 år hållt på med att koda hemsidor och så men nu för inte så länge sedan när jag blev tvungen att byta till firefox så hände det något för nu kan jag inte se mina egna "stylesheets" jag gör. Men går jag in på andra sidor på nätet så ser jag dom. Någon som har någon aning om hur jag kan lösa detta problem? Tack på förhand. M.V.H __087

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alltså om jag gör en hemsida med en html kod som det finns ett stylesheet med en solid ram i och vit bakrund så syns inte ramen i min webbläsare men om jag besöker hemsidor på nätet så ser man dom VÄLDIGT irriterande. // __087

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du inte har en sid att visa så får du lägga upp kod för både websidan och stylesheet så att vi kan testa åt dig.

Det är omöjligt att säga varför det inte fungerar för dig om man inte har något att gå på  :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du klistra in koden mellan kodtaggarna så att det går och kopiera

Kodtagg = Brädgård, fyrkant eller vad du vill kalla det...

Edit. Jag har sett ett litet misstag...men jag måste kolla riktigt innan jag säger något... om jag skulle ha fel...  ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...