L-L Posted August 27, 2007 Posted August 27, 2007 Jag har aldrig varit intresserad av Vista hittills, eftersom jag hört förhållandevis lite gott om det. Nu har jag dock chansen att testa, då universitetet skämmer bort mig med en licens av Vista Business! Frågan är om det kommer att gå odrägligt trögt; med 1,8 GHz och 1,2 GB RAM? Jag skall i alla fall testa, inte minst för att se om Vista är något att satsa på för nästa dator (vilket blir tidigast om ett år), eller om jag skall göra en helomvändning och ersätta mitt XP med OS X... då jag har lärt mig att tweaka XP ganska rejält och har suveräna program till det, så känns det i alla fall tveksamt att byta permanent till Vista redan idag. Men ett test får det bli. Någon kommentar eller annat tips? Tack /LA Quote
work Posted August 27, 2007 Posted August 27, 2007 Kontroller med Windows Vista Upgrade Advisor http://www.microsoft.com/downloads/details...89-3FFC194924F8 Jag har en dator från 2004 kan inte köra Vista utan upgadera hårdvara och del program Datorer är färsk varor Quote
dp Posted August 28, 2007 Posted August 28, 2007 Jag skulle inte köra Vista på en maskin utan dual core, lär bli rejält långsamt. Men har du fått en licens gratis är det väl bara att testa. Quote
Recommended Posts