Guest Naturguiden Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 jag har en HP 510 som jag skulle vilja göra en återställnings disk till, någon som vet vad som krävs, cd eller DVD skiva- Tänkte göra en sådan innan jag installerar Vista om det skulle bli tjorv med vistat Hör gärna av er Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted September 11, 2007 Share Posted September 11, 2007 Ja har gjort en sån kopia på en hp en gång, åt en kompis DVD är de bästa, så slipper du 10 cd:ar. cd1, cd2, cd3.... Va väldigt rädd om kopian bara. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted September 11, 2007 Share Posted September 11, 2007 Hur gör man då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted September 11, 2007 Share Posted September 11, 2007 De va en guide i program på startmenyn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts