ljo002 Posted September 11, 2007 Share Posted September 11, 2007 Vista har ju en inbyggd finess, "problem och lösningar". Problem dyker ju upp ständigt och då man scannat ett par gånger dyker en rad lösningar upp. Dessa finns aldrig på vårt språk, vore ju OK om man kom åt dem på engelska iaf. Min fråga: Dessa lösningar som explorer skall hitta till fungerar aldrig, inget hittas. Är detta ett fenomen bara för mig, eller fungerar detta hos någon annan. Bugg? Kör Vista Premium. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted September 11, 2007 Share Posted September 11, 2007 Jag har heller aldrig fått några lösningar på alla felhändelser som loggats här. Det kan framstå som att lösning finns, men när man klickar upp "Lösning har hittats" så finns bara typ "Uppdatera Drivrutin".... Inte hur lösningen slutförs. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted September 11, 2007 Share Posted September 11, 2007 Jodå det finns lösningar på en del problem men precis som waxinator säger så är det långt ifrån alla gånger man leds till annat än en generell "uppdatera till senaste versionen"-lösning... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ljo002 Posted September 14, 2007 Author Share Posted September 14, 2007 OK, Men jag har 52 problem loggade, Vista har hittat 5 lösningar. Klickar man på någon av lösningarna kommer man till en sida som visar vilka språk lösningen finns på. Dock blir nästa anhalt beskedet "lösningen kan ej visas" på alla språk och på samtliga lösningar. Suboptimalt, minst sagt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted September 14, 2007 Share Posted September 14, 2007 Aha, då förstår jag. Jag har ju redan sett mina lösnignar men om jag går in på en så tar det ett tag och sedan säger den något som tyder på att man inte kommer åt lösningen online, och i mitt fall visas den cachade lösningen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts