Lasse B Posted September 14, 2007 Share Posted September 14, 2007 Ni tror nog att jag är tokig, men har testat både den gamla och nya versionen av CCleaner. Den nya TÖMMER INTE ALLA templiler som den gamla versionen V1.41.544. Med den gamla versionen så löste sig problemen med favoriterna, det måste ha berott på den nya CCleaner. Tacksam om någon kan testa, och meddela mig. Lasse B Kan någon testa för att se om det inte stämmer. Har instalerat om till den gamla versionen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zita Posted September 14, 2007 Share Posted September 14, 2007 Om du går till Alternativ>Avancerat>..så kan du styra borttagning av dina tempmappar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted September 14, 2007 Author Share Posted September 14, 2007 Hur gör man då och sen ??? Lasse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rti Posted September 14, 2007 Share Posted September 14, 2007 Ni tror nog att jag är tokig, men har testat både den gamla och nya versionen av CCleaner.Den nya TÖMMER INTE ALLA templiler som den gamla versionen V1.41.544. Med den gamla versionen så löste sig problemen med favoriterna, det måste ha berott på den nya CCleaner. Tacksam om någon kan testa, och meddela mig. Lasse B Kan någon testa för att se om det inte stämmer. Har instalerat om till den gamla versionen Den nya versionen tömmer allt men den gamla versionen V1.41.544 tömmde inte allt för mig. rti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted September 14, 2007 Author Share Posted September 14, 2007 Jag tror att jag kom på mitt problem. I avancerat bockade jag ur, ta bort äldre än 48 timmar, då föörsvann alla. Tidigare innan jag bockade ur låg det ju några kvar då. Nu slutar jag detta inlägg. Trevlig helg Lasse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts