Gå till innehåll

Mina teman är borta!


Magnus molin

Recommended Posts

Hejsan!

Jag bara undrar om det finns någon hemsida där man kan hämta orginal teman till Windows XP Professional?

Det är ju den blå, silver och oliv. Kanske ni kan ladda upp dom här? tack för hjälpen!

EDIT: jag har windows xp skivan, men jag vet inte hur man kan kopiera in dom i windows igen! ska man behöva installera om xp!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lägg till o ta bort microsofttjänster i lägg till o ta bort program.

Ta bort o lägg till teman ett par ggr, så borde den vilja ha cd:n till slut, tror ja.

:)

Så jag ska alltså gå in i 'Lägg till och ta bort program' och sen leta upp teman, ta bort och lägga till hela tiden tills att den frågar efter XP skiva?  ??? .. Men jag tror inte jag kan hitta dom eftersom dom inte ens finns på datorn.

EDIT: När jag skulle försöka att klicka i 'Lägg till/Ta bort Windows komponenter' så stod det att det var något fel på filen: Det gick inte att öppna informationsfilen:msmsgs.inf.

Kontakta systemadministratören. Följande felkod returnerades: 0x2 på rad 2088999472.

Vad är det för fel!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...