Belsebub Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 Jag laddar ner dom senaste drivrutinerna direkt ifrån ati:s hemsida till mitt x800xt radeon. Och blev lite förvånad när MS update hittade en "ny" uppdatering till mitt grafikkort från 2006. Borde den inte känna av att jag redan har en nyare drivrutin installerad, eller varför blir det så? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 Man tycker att Windows Update borde känna igen det men tyvärr är så inte fallet alla gånger. Det kan också vara så att Windows Update tycker att en viss drivrutin passar bättre eftersom den drivrutin du har installerad, trots att den är senare, inte är till exempel WHQL:ad och erbjuder därför en tidigare drivrutin som är det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belsebub Posted September 19, 2007 Author Share Posted September 19, 2007 Aha, tack för svar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts