Gå till innehåll

Hjälp tack :)


SVargo

Recommended Posts

Tja.. Jag hållde på o kollade runt lite på min data. Så jag antar att jag förstörde lite när jag gick in på Start->Alla Program->Tillbehör->Systemverktyg->Teckenuppsättning ..

Så här ser det ut när jag går in på vilken mapp som helst. ;/

helpzc1.png

btw, jag hållde också på o mixa med alla mina fonts, jag tog bort lite fonts från vanliga mappen och la in den i en mapp på Mina Dokument, för jag hade läst att man kunde göra det för att speeda upp datorn lite vid start av datorn.

Ngn som har ngn ide hur man fixar tillbax till vanligt?

Tack på förhand! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Öppna utforskaren, gå in i matten fonts (vanligtvis c:windowsfonts)  klicka på arkiv, installera nytt teckensnitt. Sedan bläddrar du fram till mappen där du la fonterna, de dyker då upp i rutan teckensnitt tryck på markera alla och sedan OK. Då skall du ha tillbaks alla fonter.

//Torsten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej Landsfiskalen.. Det funkade. :) Tack..

Asså jag hade bara tagit bort dom onödiga fontsen som jag inte ville ha kvar längre. För dom sölade bara upp datan. Sen måste jag ha ställt in ngt annat konstigt. Men nu funkade det. Tack! :) Tack ITTOJO iaf. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...