jg99 Posted September 20, 2007 Share Posted September 20, 2007 När jag kör igång winamp och datorn varit igång några timmar sprakar ljudet något enormt, sedan hackar det och till slut hör man inte låten. Vista fungerar sådär, jag tog ner drivrutinen från creatives hemsida, finns ingen nyare. Ett annat enormt störande problem är att skärmen ej ritas om i ett visst program. När man gör suddnings-rörelser med musen framför programmet kan man se allt data på skärmen, grafik-kortet klarar ej av att uppdatera bildytan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hez Posted September 20, 2007 Share Posted September 20, 2007 vänta på nya drivrutiner från creative, har även problem med mitt creative kort, men det sprakar inte så ofta, ibland försvinner ljudet då man får växla till hörlurar sen tillbaka till 7.1 så funkar det igen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted September 20, 2007 Share Posted September 20, 2007 Vad har du för grafikkort?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jg99 Posted September 20, 2007 Author Share Posted September 20, 2007 Jag har grafikkort ATI Radeon X850XT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts