Native22 Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 Kontrollpanelen har försvunnit av någon konstig anledning var kan jag ladda ner den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 Start < kör < Skriv control o tryck ok. Funkar de? Iså fall, bara skapa ny genväg. Högerklicka på aktivitetsfältet < egenskaper < Startmenyn < anpassa < avancerat < i listan där Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Native22 Posted September 30, 2007 Author Share Posted September 30, 2007 Nåja nu har jag hittat den men hur flyttar jag den till högra sidan på startmenyn som det är på alla andra datorer. Nu har jag den på den vänstra sidan Hur flyttar jag ikonen från vänster på startmenyn till höger? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted September 30, 2007 Share Posted September 30, 2007 Asså den funkar. Va bra. För o visa den på startmenyn. Har du kryssat i den? Visa som länk. Högerklicka på aktivitetsfältet < egenskaper < Startmenyn < anpassa < avancerat < i listan där Aktivitetsfältet = de som e mellan startknappen o klockan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Native22 Posted September 30, 2007 Author Share Posted September 30, 2007 TACK ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts